واکنش خاص سرمربی ایرانی در عراق: از عملکرد تیمم راضی ام، مشکلات ما را از مسابقه عقب نینداخت

واکنش خاص سرمربی ایرانی در عراق: از عملکرد تیمم راضی ام، مشکلات ما را از مسابقه عقب نینداخت علیرضا منصوریان پس از تساوی الطلبه مقابل الکرمه، از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و به مشکلات ناشی از مصدومیت‌های پرتعداد تیمش اشاره داشت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - 2026 May 20
کد خبر: ۳۰۸۶۷۳

به گزارش راهبردمعاصر؛ علیرضا منصوریان، سرمربی تیم الطلبه، پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل الکرمه، از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و معتقد بود تیمش در جریان مسابقه نمایش بهتری نسبت به حریف داشته است.

منصوریان در این باره گفت: «بازی بین دو تیم متعادل بود و ما نیمه اول فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم و موفق شدیم گل برتری را به ثمر برسانیم، اما در مجموع طی ۴۵ دقیقه تیم بهتر میدان بودیم.» او همچنین درباره روند بازی در نیمه دوم اظهار داشت: «نیمه دوم به سود الکرمه تغییر کرد، اما آنها در حد و اندازه مورد انتظار ظاهر نشدند و من در ترکیب تیم به بازیکنان جوان تکیه کردم.»

سرمربی ایرانی الطلبه در ادامه صحبت‌هایش به شرایط سخت تیمش اشاره کرد و گفت: «ما در حال حاضر ۹ بازیکن مصدوم داریم و این موضوع به دلیل فشردگی مسابقات لیگ و برگزاری هر بازی در فاصله سه روز یک‌بار رخ داده است.» منصوریان با وجود این مشکلات، از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد و عملکرد شاگردانش را امیدوارکننده دانست./ورزش3

کلمات کلیدی: علیرضا منصوریان
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار